HTML

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Hirdetés

Mi ez?

A BlogOlló agyafúrt és egyben fantáziadús kifejezés a blog, illetve az olló szó összetételével arra próbál célozni, hogy egy "blogoló" írja. Az olló elnevezésű szerszámhoz semmi köze, bármiféle egyezés ezzel az eszközzel csupán a véletlen műve. Egyébként jelzi az író hatalmas fantáziáját, ami akkor ütött belé amikor megkérdezte tőle a blog, hogy hogy hívják majd őt. Fogok majd ide írni mindenféle agyleépítő baromságot, de egyaránt megtalálhatóak lesznek itt igen komoly hangvételű elmélkedések is. Tulajdonképpen ez a blog egyáltalán nem értetek van, hanem értem, hogy szórakoztassam magam punnyadós kedvemben. Ha megnézed akkor még hasznosan is töltöttem az időmet.

Keresés

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Julian: @UDM: Pegida Hungary (2015.04.03. 20:39) Alapítsunk pártot!
  • Mihály Károlyi: nekem pont olyan egerem van amiről a téma szól azzal a különbséggel hogy usb 2.0ás kivitel. ha jól... (2013.06.27. 05:38) Trust - A megbízható egér
  • gyopar-: Néhány balfék biztos kimagyarázza, hogy miért jó ez a könyv. Már várom, komolyan... (2010.07.28. 14:42) Egy tényleg kaki könyv
  • just_another_zombie: én csatlakoznék :) ...végre egy pártprogram, aminek van értelme :) (2009.12.19. 14:10) Írtsuk ki a dohányosokat!
  • Advocatus_Diaboli: A kárcásony meg és a hűsvét sem magyar ünnep. :-) Azokkal miért nincs bajotok. Sőt a kereszténység... (2009.08.26. 13:00) Helló ween!

Egy tényleg kaki könyv

2007.09.07. 17:12 blogollo

Beszarok. És ez most ide pont illik is. Hiszen erre tanít egy könyv. Erről szól. A szarról. Egy könyv, amit csodamódon elolvastam. Már egy régebbi bejegyzésemben elmélkedtem az olvasás, illetve a kötelező olvasmányokkal kapcsolatban. Hát ez most egy tökéletes példa arra, hogy egy könyv is lehet szar. Ezt eddig is tudtam, de hogy konkrétan a szarról szóljon, az még engem is meglepett. Na nem is szarozok tovább.










































Ennyi. Szar, mi? És ezért ez a nő, aki írta még díjat is kapott. Ez a legsikeresebb könyve az írónak. Vajon miről szólhat a többi könyve. Nem néztem utána, de ezek után vannak sejtéseim. Pisi könyv? Hányás könyv? Fika könyv? Ja és ezt direkt kis gyerekeknek szánták. Hát nem azért mondom, de én mindig is mondtam, hogy inkább a South Parkot kellene gyerekekkel nézetni, hát most már még jobban megerősödött bennem az érzés. Mégis mit akarnak ezzel? Bezzeg a South Park 18-as. Hát mondjátok meg, normálisak az emberek?

6 komment

Címkék: olvasás könyv south park szar díj kaki

A bejegyzés trackback címe:

https://blogollo.blog.hu/api/trackback/id/tr34159743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2007.09.09. 21:13:54

A szarból is lehet várat építeni. De csak szar várat.
Ja, és aki rajzolta a grafikát, még sosem látott macskát üríteni?

Szabó Orsolya 2007.11.26. 11:24:35

A dal d-dúrban kezdődik! Nekem nagyon tetszett, én sok új dolgot tanultam belőle igaz kicsit sokáig tartott ezt a hosszú könyvet elolvasni.Például nem tudtam hogy a kaki ilyen sokszínű.Ezúton szeretném megköszönni az írónőnek a sok új információt. Köszönettel:Szabó Orsolya!

termopolis 2008.08.12. 00:58:17

ez komoly?? kedves szabó orsolya? köszönet? ez nem könyv!!!!!!!!!!

termopolis 2008.08.12. 01:17:29

bocs...látom ez csak vicc :]

sleger · http://www.smouch.net/lol/ 2008.08.31. 09:59:39

a south parkban meg kulabácsi van szal tökm mindegy

gyopar- · http://gyopar.blog.hu 2010.07.28. 14:42:38

Néhány balfék biztos kimagyarázza, hogy miért jó ez a könyv. Már várom, komolyan...
süti beállítások módosítása