HTML

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Hirdetés

Mi ez?

A BlogOlló agyafúrt és egyben fantáziadús kifejezés a blog, illetve az olló szó összetételével arra próbál célozni, hogy egy "blogoló" írja. Az olló elnevezésű szerszámhoz semmi köze, bármiféle egyezés ezzel az eszközzel csupán a véletlen műve. Egyébként jelzi az író hatalmas fantáziáját, ami akkor ütött belé amikor megkérdezte tőle a blog, hogy hogy hívják majd őt. Fogok majd ide írni mindenféle agyleépítő baromságot, de egyaránt megtalálhatóak lesznek itt igen komoly hangvételű elmélkedések is. Tulajdonképpen ez a blog egyáltalán nem értetek van, hanem értem, hogy szórakoztassam magam punnyadós kedvemben. Ha megnézed akkor még hasznosan is töltöttem az időmet.

Keresés

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Julian: @UDM: Pegida Hungary (2015.04.03. 20:39) Alapítsunk pártot!
  • Mihály Károlyi: nekem pont olyan egerem van amiről a téma szól azzal a különbséggel hogy usb 2.0ás kivitel. ha jól... (2013.06.27. 05:38) Trust - A megbízható egér
  • gyopar-: Néhány balfék biztos kimagyarázza, hogy miért jó ez a könyv. Már várom, komolyan... (2010.07.28. 14:42) Egy tényleg kaki könyv
  • just_another_zombie: én csatlakoznék :) ...végre egy pártprogram, aminek van értelme :) (2009.12.19. 14:10) Írtsuk ki a dohányosokat!
  • Advocatus_Diaboli: A kárcásony meg és a hűsvét sem magyar ünnep. :-) Azokkal miért nincs bajotok. Sőt a kereszténység... (2009.08.26. 13:00) Helló ween!

Trust - A megbízható egér

2007.10.15. 23:04 blogollo

Az hát. Megbízható. Aki érez némi iróniát a szavaimban, annak kíválóak a megérzései. Trust. Nézzük csak mit is jelent ez a szó angolul?
  • Többek közt bizalmat. Hát aki érez majd ezen írásom után még bizalmat a Trust termékek iránt, annak gratulálok.
  • Jelent még megőrzést. Na persze. Csak szeretnék, hogy én ezt megőrizzem.
  • Illetve jelent még továbbá reményt is. Maximum reménykedhetünk, hogy ezzel a macskánkon kívűl más is tud majd játszani.

No, de miért haragszom én erre a szerencsétlen rágcsálóra? Mert hogy egy egérről van szó. Le is írom a pontos típusát, mert megakarom gyalázni. TRUST MI-2100 OPTICAL PS/2 MOUSE. 1 éves a kislány (nem golyós, tehát lány) de már most átvette az irányítást a gépem felett. Hiába kattintok egyszer, ő duplán kattint. Ez egy idő után igencsak zavaró. Nem lehet vele kijelölni, egy ablakot bezárni nem lehet csak min. kettőt, szóval nem lehet használni. Igen, tudom túl sokat várok egy egértől. Végülis mozgatni lehet, még a kurzor is követi a kezem mozdulatait. És mindezt szinte kifogástalanul, habár kissé pontatlanul, mert olykor megesik, hogy átteleportál a kurzor a képernyő másik sarkába, de apróságokkal már tényleg ne foglalkozzunk.

Körülbelül 2 hónapja megelégeltem ezt az állapotot és kicseréltem a bal gombot a középsővel. Ám ezzel csak időt nyertem, mert mára ugyanez a helyzet. Szeretném, ha tanulnátok a hibámból, ami nem is annyira az én hibám, hiszen az egeret a géppel együtt adták, nem én választottam. De akkor is. Ilyet ne! Trustot ne! Nem tudom milyet, de ilyet tényleg ne! Nagyon fontos, hogy megfelelő minőségű egeret válasszunk. Lehet mondani, hogy "jaj hát ez csak egy egér". De éppen azért kell jól megválasztani, mert valószínűleg és jó esetben ki fog tartani jónéhány évig. És nem 1 évig. Szóval érdemes beruházni egy normálisabba és nem megvenni az ilyen szarokat. 6 éves a Genius egerem a másik gépnél, ami máig használatban van (fiú), és kifogástalanul működik. Nem semmi, mi? Ez meg?! Tényleg ne vegyetek szart. Ezentúl minden szar termékről fogok ide írni, homár-módra. Mert megérdemlik.

10 komment

Címkék: szar egér trust homározás

A bejegyzés trackback címe:

https://blogollo.blog.hu/api/trackback/id/tr78197590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GeekInThePink 2007.10.17. 10:07:06

Nekem egy Trust joystickom volt, ugyanez a tapasztalatom. Óriási holtjáték, pontatlan irányítás, szar gombok. Akkor döntöttem el, hogy soha többé Trust terméket, és ehhez azóta is tartom magam.

heAdsho · http://headsho.freeblog.hu 2007.10.17. 15:44:05

nálunk az egész család trust egereket használ. két féle gamer mouse van, és mindkettő hibátlanul működik.Kényelmes, pontos,és a szoftveréből adódoan funkciódús.nem olvastam végig a cikked, de a duplakattintás szvsz szpftveres problémákból adódik

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2007.10.18. 09:10:28

nekem ilyesmi van és utálom
működik, de a görgője nagyon idegesít
ahogy akadozik, amikor tekerem...
már alig merek hozzáérni, inkább megfogom az oldalsó scrollbar-t

de nem tudom milyen egérnek kényelmes a görgője, az előző (a4tech) egeret is rossz volt görgetni

chronos 2007.10.22. 19:41:44

Én régen a Geniusomon cserélgettem a mikrokapcsolót.. szvsz ebben az 1-2 e forintos kategóriában nem szabad 10 éves élettartamot várni :)

gyumi 2007.10.28. 20:37:22

Én most vettem egy Trust egeret, de akárhogy próbálom csak a Microsoft-os driver-t használja. Lehet ezért nincs saját beállítási felülete ahol a gombokat programozhatnám?
Pedig telepít egy szoftvert, de az el sem indul.
Próbáltam XP és Vista alól is.

rlaci · http://techline.blog.hu 2007.11.01. 01:59:06

Nem véletlenül adták ezt az egeret a gépedhez, mert ez volt a kategóriájában legolcsóbb, amit be tudtak szerezni. Nekem is volt problémám régebben egy másik gyártó, az A4 Tech egerével kb. 1,5 év alatt tönkrement a jobb gomb mikrokapcsolója. Egész addig azt hittem, hogy jó boltot csináltam vele... Azóta csak a legjobb minőségű egereket használom, azok tökéletesen működnek, és hosszú élettartamúak (a legrégebbi kb. 4 éves), de piszkos drágák...

Krisz 2007.11.08. 19:24:47

2 Trust tapasztalat: egyik egy ismerősnél, a görgője iszonyúan akadt. Ócska. A másikat én vettem, de az egész egyszerűen semmi életjelet nem mutatott. A pénzt visszakaptam, több esélyt nem kapott ez a szar.

MacGuyver 2008.09.18. 12:51:41

El kell hogy keserítselek 5ik éve használok iylen egeret és semmi problémám nincs vele.Előtte volt egy genius egerem az 1 év után gajjra ment

MP 2009.01.27. 22:20:46

Én meg egy Logitech mx 510 használok 6 éve. Aki ismeri annak mond valamit hogy Diablo 1 és 2-őt játszom vele. S még sok mindent az fps-től kezdve a stratégián át mindent. Dolgozom netezem stb. Igaz majdnem 20 rongy volt 6 éve.

Mihály Károlyi 2013.06.27. 05:38:54

nekem pont olyan egerem van amiről a téma szól azzal a különbséggel hogy usb 2.0ás kivitel. ha jól emlékszem 2006 vagy 2007 nyarán vettem, és a mai napig hibátlanul működik. pedig elég sokat használom képek retusálásához (értsd: pontos, nem ugrál), játékhoz, netezni stb stb stb. nem tapasztaltam ez alatt a röpke 6-7év alatt semmi hibát bármilyen felületen is használtam. pedig már külsöre szegény annyira leharcoltnak néz ki, persze csak a festése van csontra lekopva már, illetve pár hete lejött az aljárol az egyik csúszóka. ezen tapasztalataim alapján ynugodtna vegyetek trust terméket:)
süti beállítások módosítása