HTML

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Hirdetés

Mi ez?

A BlogOlló agyafúrt és egyben fantáziadús kifejezés a blog, illetve az olló szó összetételével arra próbál célozni, hogy egy "blogoló" írja. Az olló elnevezésű szerszámhoz semmi köze, bármiféle egyezés ezzel az eszközzel csupán a véletlen műve. Egyébként jelzi az író hatalmas fantáziáját, ami akkor ütött belé amikor megkérdezte tőle a blog, hogy hogy hívják majd őt. Fogok majd ide írni mindenféle agyleépítő baromságot, de egyaránt megtalálhatóak lesznek itt igen komoly hangvételű elmélkedések is. Tulajdonképpen ez a blog egyáltalán nem értetek van, hanem értem, hogy szórakoztassam magam punnyadós kedvemben. Ha megnézed akkor még hasznosan is töltöttem az időmet.

Keresés

 

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Julian: @UDM: Pegida Hungary (2015.04.03. 20:39) Alapítsunk pártot!
  • Mihály Károlyi: nekem pont olyan egerem van amiről a téma szól azzal a különbséggel hogy usb 2.0ás kivitel. ha jól... (2013.06.27. 05:38) Trust - A megbízható egér
  • gyopar-: Néhány balfék biztos kimagyarázza, hogy miért jó ez a könyv. Már várom, komolyan... (2010.07.28. 14:42) Egy tényleg kaki könyv
  • just_another_zombie: én csatlakoznék :) ...végre egy pártprogram, aminek van értelme :) (2009.12.19. 14:10) Írtsuk ki a dohányosokat!
  • Advocatus_Diaboli: A kárcásony meg és a hűsvét sem magyar ünnep. :-) Azokkal miért nincs bajotok. Sőt a kereszténység... (2009.08.26. 13:00) Helló ween!

Kasza I.

2007.08.02. 02:27 blogollo

Na hát most mindenféle bevezető nélkül leírom ide a bevezetést. Szóval most minden napról foglak titeket tudósítani. Mármint a Kasza fesztiválról. Most is például. Friss élményekkel rendelkezem, becsüljtétek meg, hogy én még ilyen állapotban is képes vagyok ide írni. Tehát az első nap. Asszonggya hogy... 400 Ft-os nap, 0. nap de ettől függetlenül valami hihetetlen élmény volt. Az egész fesztivál, mit mondjak sokat fejlődött szerintem. Tavaly sokkal kevesebben voltak, most nagyon otthon éreztem magam végig. Két koncert volt ami engem érdekelt. Bikini először is. Hát az igen csak jó volt, annak ellenére, hogy én azt nem is szeretem annyira meg sose hallgatom csak ami épp rám ragad innen-onnan. Oszt mégis úgy tomboltam gyóh... Később már fél 1-kor tehát ma meg Hatóságilag tilos volt. Én azt szeretem. Régebben meg még jobban, nagyon jó volt. Bár koncerthangulat szempontjából összehasonlíthatatlan egy punk koncert meg egy másmilyen, de számomra extázis. Hasonló extázis élményben zajlott a Bikini is persze. Ami koncert van és én igazán szeretem, az mindig extázis. Valami fantasztikusan felemelő érzés. Aki volt már jó koncerten az tudja nagyon jól. Végülis a Kaszában nincs semmi jó. A koncertekben van az öröm. De végülis nem is. Mert az az egész hely, ahogy megy a sok ember, dübörög a "gazdaság", az lenyűgöző. A fesztivál hatalmas találmány.

Így elsőre ennyit. A lábam szét ment, ülni se bírok, úgyhogy be is fejezem a mondókámat. Alkoholizálás szempontjából kifejezetten jól vagyok, a megvásárolt 2 l-es tabszos bor még félig van valahol egy panelház lépcsője alatt elrejtve. Tökéletes állapotban vagyok, tudjátok az amikor még nem csinálsz hülyeségeket meg olyat amit nem tennél, de amit megtennél azt megteszed és tudod, hogy mit csinálsz. Szóval jól vagyok köszönöm. Jó szórakozást nekem mára is ! Holnap újra jelentkezem.

Szólj hozzá!

Címkék: fesztivál alkohol nyár kasza álmosság extázis

A bejegyzés trackback címe:

https://blogollo.blog.hu/api/trackback/id/tr45130465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása