HTML

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Hirdetés

Mi ez?

A BlogOlló agyafúrt és egyben fantáziadús kifejezés a blog, illetve az olló szó összetételével arra próbál célozni, hogy egy "blogoló" írja. Az olló elnevezésű szerszámhoz semmi köze, bármiféle egyezés ezzel az eszközzel csupán a véletlen műve. Egyébként jelzi az író hatalmas fantáziáját, ami akkor ütött belé amikor megkérdezte tőle a blog, hogy hogy hívják majd őt. Fogok majd ide írni mindenféle agyleépítő baromságot, de egyaránt megtalálhatóak lesznek itt igen komoly hangvételű elmélkedések is. Tulajdonképpen ez a blog egyáltalán nem értetek van, hanem értem, hogy szórakoztassam magam punnyadós kedvemben. Ha megnézed akkor még hasznosan is töltöttem az időmet.

Keresés

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Julian: @UDM: Pegida Hungary (2015.04.03. 20:39) Alapítsunk pártot!
  • Mihály Károlyi: nekem pont olyan egerem van amiről a téma szól azzal a különbséggel hogy usb 2.0ás kivitel. ha jól... (2013.06.27. 05:38) Trust - A megbízható egér
  • gyopar-: Néhány balfék biztos kimagyarázza, hogy miért jó ez a könyv. Már várom, komolyan... (2010.07.28. 14:42) Egy tényleg kaki könyv
  • just_another_zombie: én csatlakoznék :) ...végre egy pártprogram, aminek van értelme :) (2009.12.19. 14:10) Írtsuk ki a dohányosokat!
  • Advocatus_Diaboli: A kárcásony meg és a hűsvét sem magyar ünnep. :-) Azokkal miért nincs bajotok. Sőt a kereszténység... (2009.08.26. 13:00) Helló ween!

Azért jó, mert jó. (az 1. bejegyzés)

2007.07.01. 10:56 blogollo

Jelentem ébren vagyok. Azt hiszem. Több, mint 4 óra (max. 1 perccel több) alvás után ehez nem fér kétség. Mint látjátok minden energiámat a blogba fektetem, hogy minek? Jó kérdés. Minek ez a blog egyáltalán? Mi ebben a jó? Leírom mindenkinek, vagy inkább senkinek az én hülyeségeimet. Valahogy érdekesnek tartottam, hogy a blog ami ugye napló, az most egy személyes, titkos vmi. Ugye? Na most akkor minek tegyem én ezt közhírré? De aztán egyre csak terjedtek a blogok, ír itt már a miniszterelnök, a postás, a szippantós kocsis, a bankár, "anyukám" is, hát akkor pont én ne írnék? Meg hát mindent ki kell próbálni. És lám, kipróbáltam. És tök jó. Nemtom miért de...de vmi fantasztikus dolog ez. Én azt tanácsolom, hogy írjon mindenki blogot! Szóval így vetemedtem én arra, hogy életem szöszeneteit virtuálisan papírra hintsem.

Arra ébredtem (ébredtem? keltettek), hogy nagy vendégtalálkozó van és pont itt tartják az udvaron. Ezek a rendezvények nem gyerekeknek valók, erre már rég rájöttem, úgyhogy délután el kell húzni valahova, mert nincs annál szörnyűbb mikor megszállják a lakásodat. Egyébként nem álmodtam semmit (lehet egyáltalán 4 óra alatt?), és melegszendvicstö reggeliztemm kint meg rotyog a gulyás, jeeeeee. Én meg itt blogollózok, de hát mindent értetek, vagyis magamért.

Július 1-jeeeee van amihez több dolog is kapcsolódik. Egyrészt köbö 1 hónap múlva, 31-én vizsgáztatok Alvin dalszövegekből egy diákot. Pfúú de utálom én őt. Úgyis meghúzom:P. Már mint a vizsgán:D Ugyancsak 1 hónap múlva aug. 1-jén kezdetét veszi a fasza KASZA. Ja meg hát ma van Annamária nap, ezúton is szeretnék boldog névnapot üzenni majdnem minden Annamarinak! Isten óvja meg tőlem az egyik egyedet.

Hát ennyit sikerült most így leírnom tulajdonképpen elsőre. Lesz ez még jobb is, de hát kómásan... Télleg a dizájn. Még erről pár szót. Na hát ezzel szarakodtam az éjjel. Hogy megérte-e azt döntsétek el ti, nekem teccik. Nem, nem fogok ollókat tesztelni, és nem azért blogOLLÓ mert mindenhonnan összeollózom a postokat. Jó? Úgyhogy senki ne merje fikázni a nevet. Elég nagy dolog ez egy olyan embertől, akinek a fantázianév annyit jelent, hogy elnevezi a tevéjét saját magáról.

Húúh, de jó ez a blogollózás.

Szólj hozzá!

Címkék: blog dizájn vizsga gulyás kasza vendégek annamari

A bejegyzés trackback címe:

https://blogollo.blog.hu/api/trackback/id/tr68109350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása