HTML

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Hirdetés

Mi ez?

A BlogOlló agyafúrt és egyben fantáziadús kifejezés a blog, illetve az olló szó összetételével arra próbál célozni, hogy egy "blogoló" írja. Az olló elnevezésű szerszámhoz semmi köze, bármiféle egyezés ezzel az eszközzel csupán a véletlen műve. Egyébként jelzi az író hatalmas fantáziáját, ami akkor ütött belé amikor megkérdezte tőle a blog, hogy hogy hívják majd őt. Fogok majd ide írni mindenféle agyleépítő baromságot, de egyaránt megtalálhatóak lesznek itt igen komoly hangvételű elmélkedések is. Tulajdonképpen ez a blog egyáltalán nem értetek van, hanem értem, hogy szórakoztassam magam punnyadós kedvemben. Ha megnézed akkor még hasznosan is töltöttem az időmet.

Keresés

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Julian: @UDM: Pegida Hungary (2015.04.03. 20:39) Alapítsunk pártot!
  • Mihály Károlyi: nekem pont olyan egerem van amiről a téma szól azzal a különbséggel hogy usb 2.0ás kivitel. ha jól... (2013.06.27. 05:38) Trust - A megbízható egér
  • gyopar-: Néhány balfék biztos kimagyarázza, hogy miért jó ez a könyv. Már várom, komolyan... (2010.07.28. 14:42) Egy tényleg kaki könyv
  • just_another_zombie: én csatlakoznék :) ...végre egy pártprogram, aminek van értelme :) (2009.12.19. 14:10) Írtsuk ki a dohányosokat!
  • Advocatus_Diaboli: A kárcásony meg és a hűsvét sem magyar ünnep. :-) Azokkal miért nincs bajotok. Sőt a kereszténység... (2009.08.26. 13:00) Helló ween!

2323232323232323232323232323232323232323232323

2007.07.05. 23:00 blogollo

Igen, jól látjátok. 23 db 23-as szám. Tudom, hülye vagyok és merész. További érdekesség, hogy 23:00-kor posztoltam ezt a bejegyzést. Azt gondoljátok, hogy ez véletlen lenne? Nem. Az előbb néztem meg a 23-as számot, ami egy film és ezzel rám szállt a 23-as szám és megfogtok halni. Én foglak titeket megölni. Úgy ám! HAHAHAHAHAHA!!!!! (gonosz kacaj)
Na jó megúsztátok. Most vettem észre, hogy csak 17-et jelenít meg nektek. Ez vmiféle új  biztonsági védelem lehet. Pedig én 23-at írtam.

Most, hogy így túléltétek a huszonhármat, írok néhány unalmas dolgot. Pár sor és azt fogjátok kívánni, hogy bárcsak végeztem volna veletek. Nem, nem történt semmi extra, nem azért mondom, mielőtt még belebeleélnétek magatokat.
Azt hiszem, tartozom egy mobilprezentációval, mert hogy igen, jól sejtitek sikerült véget vetni a szarakodásnak. És nem most! Még tegnap! Bocsánat, hogy nem rohantam blogot írni róla, de extázisba estem.

Itt van, ne:
Az elmúlt napokban elég rossz benyomást tett rám a telefon, de mióta hajlandó volt kapcsolatot teremteni a géppel, (melynek titkát majd pár sorral lejjebb árulom el) azóta megváltozott róla a véleményem és megkedveltük egymást. Kinyögöm már végre, hogy ez egy Nokia N70 típusú mobilkészülék. Ez gondolom így nem sokat mond, de sebaj majd én kifejtem bővebben.
Mit lehet ezzel csinálni? Hát vannak akik telefonálásra használják a telefont. Maradi emberek. Haggyuk is őket, bizonyára nem is érdekli őket az én telefonom. Valószínűleg titeket sem, de ez engem egy cseppet sem zavar. Én életemben nem telefonáltam el 10000 Ftot pedig volt már pár telefonom. Na de akkor meg minek ez nekem? Elsősorban azért, mert már az előző elhasználódott, 3 éves. Az egy csöves T230 és pont az volt vele a baj, hogy kábé csak telefonálni lehetett vele, amit meg ugye én nem szoktam. Hát most tanultam a hibámból és olyat választottam, ami okos. Ez nekem azért jó, mert nekem nincs semmilyen zenelejátszóm a diszkmenen kívűl és pont azért nincs, mert tudtam, hogy veszek és majd ezt nyomom a fülembe. Aztán fényképezőm van, de hát az nincs mindig az embernél, ez meg de, úgyhogy azért is jó, és ez bizony már majdnem olyan képet csinál mint a fényt képező. Meg ezzel lehet videótelefonálni, ami meg azért olyan kurva jó, mert még ki sincs építve itt a hálózat, de majd ki lesz és akkor majd én annyit, de annyit fogok telefonálni méghozzá videósan, hogy ihaj. De mind1 legyen benne, ez a jövő. Meg TV-t is lehet rajta nézni. Nagyon inteligens kis telefon ez. Van rajta óperenciás rendszer. Lehet rá mindenféle programot rakni. Okos, na. Ja meg videót is felvesz viszonylag normálisat. Tudom én, hogy ezek hülyeségek, de ha egyszer megfertőzték az ártatlan kis lelkemet a marketingesek és belém nyomták, hogy kell nekem ilyen akkor már ott nem volt mit tenni.  De én boldog vagyok és megváltozott az életem.

Másról...Anyagi csődöt kell bejelentenem. A minap megrendeltem a memóriakártyát a fent istenített telefonba. Erre meg ma nem adtak pénzt mozira, mert hogy most vettem telefont, osszam be a pénzt. Persze ez teljesen hülyeség, hiszen én mindent megveszek magamnak a géptől kezdve a gépig (hát általában ilyen gépeket veszek), ezek az ajándékos pénzekből mennek. Ami ugye ajándék nem? És az enyém. Akkor meg hogy jön az ide, hogy én vettem telefont. Nem értem. A mozi meg olyan alapszükséglet ami szükséges az egészséges felnőtté váláshoz. Hát kultúrálódni csak kell, nem? A kaját se én fizetem. De én nem az a fajta vagyok akit ez érdekelne, úgyhogy elmentem moziba a memóriakártyás pénzből. Ezért most nemtom mi lesz. Még kéne 1500 Ft. Holnap 14 óráig. Adakozzatok! Most fogok benyújtani egy javaslatot a diktatúrának itthon, hogy mi lenne ha heti zsebpénzt kapnék és akkor talán lenne mit beosztani.

És hogy mi volt a nagy megoldás a szarakodásra? Megkapaszkodni: újrakellett indítani a telefont. Bezony! Ennyi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blogollo.blog.hu/api/trackback/id/tr25112557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása