HTML

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Hirdetés

Mi ez?

A BlogOlló agyafúrt és egyben fantáziadús kifejezés a blog, illetve az olló szó összetételével arra próbál célozni, hogy egy "blogoló" írja. Az olló elnevezésű szerszámhoz semmi köze, bármiféle egyezés ezzel az eszközzel csupán a véletlen műve. Egyébként jelzi az író hatalmas fantáziáját, ami akkor ütött belé amikor megkérdezte tőle a blog, hogy hogy hívják majd őt. Fogok majd ide írni mindenféle agyleépítő baromságot, de egyaránt megtalálhatóak lesznek itt igen komoly hangvételű elmélkedések is. Tulajdonképpen ez a blog egyáltalán nem értetek van, hanem értem, hogy szórakoztassam magam punnyadós kedvemben. Ha megnézed akkor még hasznosan is töltöttem az időmet.

Keresés

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Julian: @UDM: Pegida Hungary (2015.04.03. 20:39) Alapítsunk pártot!
  • Mihály Károlyi: nekem pont olyan egerem van amiről a téma szól azzal a különbséggel hogy usb 2.0ás kivitel. ha jól... (2013.06.27. 05:38) Trust - A megbízható egér
  • gyopar-: Néhány balfék biztos kimagyarázza, hogy miért jó ez a könyv. Már várom, komolyan... (2010.07.28. 14:42) Egy tényleg kaki könyv
  • just_another_zombie: én csatlakoznék :) ...végre egy pártprogram, aminek van értelme :) (2009.12.19. 14:10) Írtsuk ki a dohányosokat!
  • Advocatus_Diaboli: A kárcásony meg és a hűsvét sem magyar ünnep. :-) Azokkal miért nincs bajotok. Sőt a kereszténység... (2009.08.26. 13:00) Helló ween!

Na ugye, hogy jó ez a blog?!

2007.07.09. 22:25 blogollo

Hát emberek én nemtom minek a hatására, talán a nagy unalom, talán az hogy kiírtam személyes üzenetbe, de volt nap az elmúlt időkben, hogy 9 látogatóm is volt. Nem semmi. Nem ez volt a célom! Mi van veletek? Nincs jobb dolgotok? Nyár van bazzeg! Ki kell menni a gatyarothasztó melegbe oszt izzadni. De ti tudjátok. Megtudom érteni, jó ez a blog dolog. Bár én nem azt mondtam, hogy ezt olvassátok unalmatokban, hanem hogy ti is írjatok esetleg, hogy én se unatkozzak. Illik ezt viszonozni. Úgyhogy most nagy nyomás alatt állok, mer hát 9 embert csaknem hagyhatok bejegyzés nélkül mert még elkezdenek tüntetni a ház előtt, azt meg nem szeressük.

Biztos nagyon foglalkoztat titeket, hogy mi lett a helyzet memóriakártyával meg az én anyagi helyzetemmel (olyan ez már lassan mint egy búlvárlap vagy a Győzike). Hát semmi. A helyzet változatlan. Várom tovább, hogy a számba repüljön a sült galamb. De ez nektek nem ügy, ti ezt nyugodtan leszarhatjátok, hát én is leszarom fene a jó dolgotokat. Ne higgyétek hogy ez a dolog engem úgy megvisel. Dehogy. Csak nincs miről írni. Ma például 12:24ig aludtam. Szörnyű volt. Felkelek, hogy azért mégsem kéne 11ig aludni, erre megnézem az időt, aztán csodálkozás, hajtépés. Pedig éjfélkor én már betakaróztam.

Nemtom ti, hogy vagytok vele, de már július van annak is lassan a közepe. Ezzel nagyon valószínű, hogy ti is így vagytok. 23 nap és KASZA, ami azért nemjó, mert akkor már augusztus, ami meg azért nemjó, mert az meg már majdnem szeptember. Szóval még nem késő elkezdeni vmi emlékezeteset tenni. Nem arra gondolok hogy alkossunk maradandót, találjuk fel a rák ellenszerét, mentsük meg az esőerdőt, csak kéne vmi amire visszatudok gondolni az unalmas órákon. Van már néhány emlékezetesség, no de nekem ennyi nem elég. Szal keljetek fel és csináljatok vmi olyat, amit szeptembertől nem tehettek meg! Azt csináltok amit akartok engem nem érdekel. De azért mégis. Hát hogy lehettek ilyenek? Látom, hogy ki van írva a nevetekbe néhányotoknak, hogy "unalom" meg hasonlók. Szégyeljétek magatokat. Hát nem a nyári szünetről álmodoztatok egész évben? Most meg itt van és így éltek a lehetőséggel?! Nem lesz mindig nyár. Ez engem csak azért érint mert hozzájárultok ezzel is a közhangulathoz. Meg hát az ember társas lény és nem szeret egyedül dolgokat csinálni. De ilyen hozzáállású emberekkel nem is lehet. De tényleg, gondolkozzatok el ezen egy kicsit. Találjatok ki vmit, bármit vmi szokatlant, mint az ilyen bulizós filmekben tudjátok. Nem a tévé elé kell beülni és ezeket nézni, hanem élni. Na ennyit a népnevelésről.

Szólj hozzá!

Címkék: látogatottság nyár unalom kasza

A bejegyzés trackback címe:

https://blogollo.blog.hu/api/trackback/id/tr50114994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása