HTML

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Hirdetés

Mi ez?

A BlogOlló agyafúrt és egyben fantáziadús kifejezés a blog, illetve az olló szó összetételével arra próbál célozni, hogy egy "blogoló" írja. Az olló elnevezésű szerszámhoz semmi köze, bármiféle egyezés ezzel az eszközzel csupán a véletlen műve. Egyébként jelzi az író hatalmas fantáziáját, ami akkor ütött belé amikor megkérdezte tőle a blog, hogy hogy hívják majd őt. Fogok majd ide írni mindenféle agyleépítő baromságot, de egyaránt megtalálhatóak lesznek itt igen komoly hangvételű elmélkedések is. Tulajdonképpen ez a blog egyáltalán nem értetek van, hanem értem, hogy szórakoztassam magam punnyadós kedvemben. Ha megnézed akkor még hasznosan is töltöttem az időmet.

Keresés

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Julian: @UDM: Pegida Hungary (2015.04.03. 20:39) Alapítsunk pártot!
  • Mihály Károlyi: nekem pont olyan egerem van amiről a téma szól azzal a különbséggel hogy usb 2.0ás kivitel. ha jól... (2013.06.27. 05:38) Trust - A megbízható egér
  • gyopar-: Néhány balfék biztos kimagyarázza, hogy miért jó ez a könyv. Már várom, komolyan... (2010.07.28. 14:42) Egy tényleg kaki könyv
  • just_another_zombie: én csatlakoznék :) ...végre egy pártprogram, aminek van értelme :) (2009.12.19. 14:10) Írtsuk ki a dohányosokat!
  • Advocatus_Diaboli: A kárcásony meg és a hűsvét sem magyar ünnep. :-) Azokkal miért nincs bajotok. Sőt a kereszténység... (2009.08.26. 13:00) Helló ween!

Cseteljenek a lúzerek

2007.08.27. 13:00 blogollo

Megoszlanak a vélemények, hogy jó dolog-e a csetelés. Van-e értelme. Lehet-e így ismerkedni? Én sosem voltam rászorulva. Ott volt az emesen oszt, ha vkivel beszélni akartam megbeszéltem ott. Minek beszélnék olyannal akit nem is ismerek? Ja hát azért, hogy megismerjem, persze. Hogy az istenbe lehet úgy ismerkedni, hogy 200 km-re lakik, azt ír meg állít magáról amit akar, olyan képet rak fel magáról, amilyet csak összetudott szerkeszteni a bátyja fotosoppal.

Hát gondolkodjunk már egy kicsit, milyen emberek járhatnak ide. Ki az akinek erre szüksége van? Hát nyílván nem olyan csajok, akik után megfordulnak az utcán, mert akkor nem lenne rá szüksége erre, főleg nem arc meg segg nélkül. Normális ember eljár szórakozni, társaságban, ahol találkozhat emberekkel, nem pedig beül a gép elé csetelni. Az ember így ismerkedik. Na most milyen ember az, aki ki sem mozdul inkább a gép előtt csetel? Tehát vagy eszméletlenül ronda vagy agya nincs. Esetleg mindkettő. Előfordulhat persze kívétel, mint ahogy én is felléptem az éjjel, mert eszembe jutott, hogy regisztrálva vagyok és úgy másfél év után beléptem. Pusztán ezen csetelő társadalom megismerése végett.

Újabban már vannak olyan kitölthető mezők az adatlapon, hogy testalkat. Na ez jó, mert beírják sokan, hogy duci. De el se hiszitek, hogy a csetelők túlnyomó többsége ezt írta be. A többi meg ki se töltötte. Nem arról van szó, hogy aki kövér az hülye, meg a kurvaannyát foggyonle. Csak, hogy mellé még hülye is, na az a baj. Mert azt hiszi, hogy majd így arcnélkül, sunyi módon jobban megy neki. Ahelyett, hogy felállna a gép elől és keresne magának vkit, inkább csalódottságában a névtelen meg arctalan csetbe folytja bánatát. Ráadásul ezek még perverzek is. Mert bizony a cset a lúzerek gyűjtőhelye. Jajj hát hogy mondhatok ilyet? 80%-ban így van ez, higgyetek nekem.

Vannak persze, akik úgy mint én felmennek unaloműzésként és biztos vannak jófejek is arrafelé. Na de mi értelme van, ha valszeg 200 km-re lakik? Távkapcsolat persze. Na ne röhögtessetek. Az ember társas lény és nem elég neki ha betűket lát a képernyőn. Szeretne vele együtt lenni, együtt csinálni vmit, elmenni vhova, esetleg megölelni. Valljuk be az internet még nem tart ott, hogy ezeket lehetővé tegye. Persze lehet telefonálni és akkor még a hangját is hallhatjuk. Hú de jó. Beszélgethetünk vele, írhatjuk neki, hogy jaj de cejetlek, ami lehet, hogy jópofa, de ez így olyan, mintha a géppel járnánk. Rideg kicsit sztem. Hiába az ember nem ilyen.

Viszont unaloműzésnek kitűnő. Fellépsz és mindenféle baromságodat rázúdíthatod a sok hülyére. Vannak kemények akik persze egyből bezárnak meg elküldenek a francba, de vkik csak nyomatják a :) fejeket és lecukiznak. De tanulságos néha eltévedni arra komolyan és mindenféléről kérdezni őket, és ha nem hisztek nekem akkor majd meglátjátok, hogy télleg ilyenek. Na meg vannak naívak is, akik még télleg azt hiszik, hogy ez a cset jó bármire is.

Hát asszem naggyából ennyi most hirtelen. Szóval ez a cset egy komolytalan dolog. De attól még lehet jó, de csak akkor ha nem vesszük komolyan. Ez az utolsó hét a nyárból és ahelyett, hogy szórakoznátok a haverjatiokkal inkább menjetek csetelni!

Szólj hozzá!

Címkék: chat internet hotel hülye cset nothanx tokio

A bejegyzés trackback címe:

https://blogollo.blog.hu/api/trackback/id/tr69150199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása