HTML

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Hirdetés

Mi ez?

A BlogOlló agyafúrt és egyben fantáziadús kifejezés a blog, illetve az olló szó összetételével arra próbál célozni, hogy egy "blogoló" írja. Az olló elnevezésű szerszámhoz semmi köze, bármiféle egyezés ezzel az eszközzel csupán a véletlen műve. Egyébként jelzi az író hatalmas fantáziáját, ami akkor ütött belé amikor megkérdezte tőle a blog, hogy hogy hívják majd őt. Fogok majd ide írni mindenféle agyleépítő baromságot, de egyaránt megtalálhatóak lesznek itt igen komoly hangvételű elmélkedések is. Tulajdonképpen ez a blog egyáltalán nem értetek van, hanem értem, hogy szórakoztassam magam punnyadós kedvemben. Ha megnézed akkor még hasznosan is töltöttem az időmet.

Keresés

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Julian: @UDM: Pegida Hungary (2015.04.03. 20:39) Alapítsunk pártot!
  • Mihály Károlyi: nekem pont olyan egerem van amiről a téma szól azzal a különbséggel hogy usb 2.0ás kivitel. ha jól... (2013.06.27. 05:38) Trust - A megbízható egér
  • gyopar-: Néhány balfék biztos kimagyarázza, hogy miért jó ez a könyv. Már várom, komolyan... (2010.07.28. 14:42) Egy tényleg kaki könyv
  • just_another_zombie: én csatlakoznék :) ...végre egy pártprogram, aminek van értelme :) (2009.12.19. 14:10) Írtsuk ki a dohányosokat!
  • Advocatus_Diaboli: A kárcásony meg és a hűsvét sem magyar ünnep. :-) Azokkal miért nincs bajotok. Sőt a kereszténység... (2009.08.26. 13:00) Helló ween!

Örömökben gazdag, kellemes, békés, boldog karácsonyi ünnepeket kívánok sok ajándékkal és szeretettel!

2007.12.24. 14:32 blogollo

Írok már egy olyat, mint régen. Énblogosat. Amikor a semmiről írok. Karácsony van, aztán csak kell egy bejegyzés. Ihlet meg nincs, szóval marad az átírás közvetlenül az agyamból.

Jó dolog ez a Karácsony. Minden elismerésem a feltalálójáé. Sikerének titkát abban látom, hogy más, mint a többi nap. Aki pedig időzítette, az szintén egy zseni. December egy igenjó hónap lett így. Karácsonyhoz 1 hét és ott a Szilveszter, ami szintén nagyon jó, sőt jobb, mint a Karácsony. Ráadásul még hó is szokott lenni, ezt szintén jól kitalálták, mert az úgy a szép. Habár én azon szerencsétlen területek egyikén lakom, ahol pont nincs hav, de sebaj megszokom már lassan. Na meg ez a téli szünet is. Tényleg csodás egy időszak ez.

MyVIP-en meg mostanában ketten is bejelöltek úgy, hogy fingjuk sincs ki vagyok. Én nagyra értékelem az ismerkedési szándékot, de miért van az, hogy értelmes ember ilyet nem csinál? Nem válaszol egy levélre se. Ráadásul úgy tűnik nem normális vagy hülye. Bár én hajlamos vagyok elhamarkodottan ítélkezni, de bármikor meg lehet győzni az ellenkezőjéről. Enter.

Nem tudom már honnan jutott eszembe, de fejembe vettem, hogy pénzt csinálok a blogból. Méghozzá a Google AdSense segítségével. Ugye ehhez az kéne, hogy jó sok látogatóm legyen. Természetesen jelenleg is százezrek böngészik bejegyzéseimet, de ez nekem nem elég. Meg akarok gazdagodni. Tehát majd vmikor elkezdek gondolkodni, mivel lehetne a kedves netes társadalmat ide csábítani. Ezt egy új rovat formájában képzelem el, tehát ugyanitt zajlana a dolog, csak lenne ennek szentelve egy külön rész, és kizárólag egy speciális témával foglalkozna. Ilyenkor felvetődik a kérdés? Mihez értek én egyáltalán? Ez az, hogy semmihez. Csak okoskodni tudok, meg a semmiről írni. De ebből pénzt nem lehet csinálni, mert nagyon szűk az a réteg, akinek pont az én írásaimra van szüksége. Ezért szakosodni kell. Úgyhogy az lesz csinálva, hogy kitalálok pár dolgot és majd ti megszavazzátok. Húúú támadt is egy fasza ötletem! De ez most ebben a percben. Még nem árulom el, kell mellé még pár opció, aztán majd amire igény van.

Van Karácsonyfa a szobámban:P Hö! Ezt meg én csináltam nézzétek milyen ügyes vagyok. Boldog...





























-tö!

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony tél december google adsense boldog

A bejegyzés trackback címe:

https://blogollo.blog.hu/api/trackback/id/tr63274175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása