HTML

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Hirdetés

Mi ez?

A BlogOlló agyafúrt és egyben fantáziadús kifejezés a blog, illetve az olló szó összetételével arra próbál célozni, hogy egy "blogoló" írja. Az olló elnevezésű szerszámhoz semmi köze, bármiféle egyezés ezzel az eszközzel csupán a véletlen műve. Egyébként jelzi az író hatalmas fantáziáját, ami akkor ütött belé amikor megkérdezte tőle a blog, hogy hogy hívják majd őt. Fogok majd ide írni mindenféle agyleépítő baromságot, de egyaránt megtalálhatóak lesznek itt igen komoly hangvételű elmélkedések is. Tulajdonképpen ez a blog egyáltalán nem értetek van, hanem értem, hogy szórakoztassam magam punnyadós kedvemben. Ha megnézed akkor még hasznosan is töltöttem az időmet.

Keresés

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Julian: @UDM: Pegida Hungary (2015.04.03. 20:39) Alapítsunk pártot!
  • Mihály Károlyi: nekem pont olyan egerem van amiről a téma szól azzal a különbséggel hogy usb 2.0ás kivitel. ha jól... (2013.06.27. 05:38) Trust - A megbízható egér
  • gyopar-: Néhány balfék biztos kimagyarázza, hogy miért jó ez a könyv. Már várom, komolyan... (2010.07.28. 14:42) Egy tényleg kaki könyv
  • just_another_zombie: én csatlakoznék :) ...végre egy pártprogram, aminek van értelme :) (2009.12.19. 14:10) Írtsuk ki a dohányosokat!
  • Advocatus_Diaboli: A kárcásony meg és a hűsvét sem magyar ünnep. :-) Azokkal miért nincs bajotok. Sőt a kereszténység... (2009.08.26. 13:00) Helló ween!

Erről lemaradtam

2008.02.16. 17:32 blogollo

Szörnyen röstellem, amit tettem. Pontosabban, amit nem tettem. Elfelejtettem ide írni az év legnagyobb ünnepén, a szeretet ünnepén. Nem, nem karácsonykor. Akkor spec írtam. A nagy nagy szeretet ünnepéről csúsztam le. A Valentin napról.

Pedig akartam nektek boldogan szertetet sugározni. Kell egy nagy nap, amikor nem utállak Titeket. De most már késő. Erről lemaradtam. Úgyhogy továbbra is baszódjatok meg! Most várhattok egy évet, hogy újra szeresselek benneteket. Addig itt nem lesz pirosszivecske. Kedves virágárus, ajándékboltos polgártársaim is rendesen rácsesztek. Elestek párezer forint bevételtől általam. Tőlük elnézést kérek. De csak jövőre, február 14-én, addig nem szeretem őket sem.

Hogy alakult ki ez a szép szokás? Valószínűleg rossz idők járhattak a virág -és ajándékárusokra, ezért ki kellett találni vmi ünnepet, amivel növelni lehet a bevételeket. Olyat kellett kitalálni, amit mindenki át tud érezni. Mindenkinek van csaja, pasija vagy valami. De ha nincs? Hát az se gond. Akkor vkit biztos szeret. Vegyél neki ajándékot!

Jó ez, nem kell ezzel foglalkozni. Ez egy szép ünnep, megajándékozzuk párunkat. Miért? Mert Valentin nap van. Igen? És? Hát az így szokás.
Vannak még ilyen szokásaink. Anyák napja, nők napja. Sőt, szülinap, névnap. Mindegyik csakúgy van, és adjuk egymásnak az ajándékot, mintha kötelező lenne. Hogy mi ezzel a baj? Az égvilágon semmi. De ha már szerelem, de ha már szeretet, akkor nem úgy lenne a szép, ha nem kötelességből, szokásból ajándékoznánk meg a másikat, hanem mondjuk csak egy átlagos február 16-án, amikor nincs se névnap, se szülinap, se Valentin. Ezek az ünnepek benne vannak a naptárunkban. Már előre tudjuk, hogy fogunk kapni ajándékot. És ha nem vesz majd nekünk szerelmünk, hülye köcsög lesz. Ezért igyekezni is fog az illető, hogy mihamarabb beszerezze az ajándékot a legközelebbi plázában, nehogy bunkónak titulálják. Milyen szép, igaz? Hát gondolt ránk. Aha. Arra gondolt, hogy jön a Valentin nap és venni KELL valamit a csajomnak.

Sebaj. Élénkítsük a gazdaságot ajándékvásárlással!

Szólj hozzá!

Címkék: szülinap ajándék névnap valentin nap

A bejegyzés trackback címe:

https://blogollo.blog.hu/api/trackback/id/tr76341781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása