HTML

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Hirdetés

Mi ez?

A BlogOlló agyafúrt és egyben fantáziadús kifejezés a blog, illetve az olló szó összetételével arra próbál célozni, hogy egy "blogoló" írja. Az olló elnevezésű szerszámhoz semmi köze, bármiféle egyezés ezzel az eszközzel csupán a véletlen műve. Egyébként jelzi az író hatalmas fantáziáját, ami akkor ütött belé amikor megkérdezte tőle a blog, hogy hogy hívják majd őt. Fogok majd ide írni mindenféle agyleépítő baromságot, de egyaránt megtalálhatóak lesznek itt igen komoly hangvételű elmélkedések is. Tulajdonképpen ez a blog egyáltalán nem értetek van, hanem értem, hogy szórakoztassam magam punnyadós kedvemben. Ha megnézed akkor még hasznosan is töltöttem az időmet.

Keresés

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Julian: @UDM: Pegida Hungary (2015.04.03. 20:39) Alapítsunk pártot!
  • Mihály Károlyi: nekem pont olyan egerem van amiről a téma szól azzal a különbséggel hogy usb 2.0ás kivitel. ha jól... (2013.06.27. 05:38) Trust - A megbízható egér
  • gyopar-: Néhány balfék biztos kimagyarázza, hogy miért jó ez a könyv. Már várom, komolyan... (2010.07.28. 14:42) Egy tényleg kaki könyv
  • just_another_zombie: én csatlakoznék :) ...végre egy pártprogram, aminek van értelme :) (2009.12.19. 14:10) Írtsuk ki a dohányosokat!
  • Advocatus_Diaboli: A kárcásony meg és a hűsvét sem magyar ünnep. :-) Azokkal miért nincs bajotok. Sőt a kereszténység... (2009.08.26. 13:00) Helló ween!

Adjatok nekem munkát!

2008.03.30. 12:50 blogollo

Hozzá szeretnék járulni az ország építéséhez. Elősegíteni a fejlődést. Adót akarok fizetni. Segíteni a vállalkozásokat. Kétkezi munkával. Mert annyira, de annyira rendes vagyok.

Lehetőleg olyan kéne, amiért fizetnek. Diákmunka. Ja, és lehetőleg Kazincbarcikán és környékén. Más kikötésem nincs. Egyébként eszméletlen, hogy mennyire nincs. Várom a javaslatokat. Neten regisztráltam én már mindenhova, ilyen-olyan iskolaszövetkezetekhez, de ami van munka, az is Miskolcon. Megjegyzem ez nem lenne gond, én beutaznék érte, csak így nem szólnak, mert hát minek, ha van miskolci jelentkező is.
A helyi Tesco diákmunkáit szintén egy iskolaszövetkezet közvetíti. Aztán volt egy vicces próbálkozásom is a McDonald's-ban:D Vhogy így zajlott:

-Helló! Diákmunka iránt szeretnék érdeklődni.
-Itt akarsz dolgozni??? Hát te tudod... Megkérdezem a főnököt.

Elment, visszajött.
-Na, azt mondja a főnök, hogy 21-én gyere be, reggel 9-re. De ennél sokkal jobb munkát találsz.

Na mondom remek. Szép kilátások. Mondanom kellett volna neki, hogy ugyan mondjon már egy munkát nekem. Ráadásul pont suliidőben csütörtökön délelőtt ért rá a minden6ó főnök. De a Meki amúgy is reménytelen lett volna, akkora a túljelentkezés. Szal nehéz ez. Egyébként én még olyat nem is nagyon hallottam, hogy itt valaki úgy kapott volna (diák)munkát, hogy az ne az ismerőse lett volna vkinek. És ez idegesítő. Sőt mondhatnám nem igassság! Nem fair play.

Na meg a másik. Ezt már csak úgy bónusznak. Kéne ugye nekem adókártya. Én ezt szépen igényeltem is, ahogy kell, letöltöttem a nyomtatványt, kitöltöttem, kinyomtattam. Örültem is, hogy milyen modern itt minden. Mondom megyek már beszaladok (felhívnám a figyelmet a szóhasználatra! "beszaladok") a helyi APEH ügyfélszolgálatra, beugrok vele. 13 órától van ügyfélfogadás. Én naív, pontosan érkeztem 13 órára. Fél 9-kor(!) elfogyott az összes sorszám. Mondom, mi van? Ott kellett volna sátoroznom éjszaka? Mi a kurvaannyukért (már felidegesít) nem lehet a sorszámozós buziságot is neten csinálni? He? Minek kell feleslegesen szivatni az állampolgárokat? Hát nem meglehetne csinálni, tisztelt Kormányzat, vagy Jóisten, hogy ezen a neten, rákattintanék, hogy én szeretnék menni, ő meg kiadna egy időpontot, hogy uram Ön jöhet hozzánk 10-én, 14 órára. Hö? Ez nem megoldható? Mert így kibaszott sokra megyek vele, hogy én neten kitölthetem, kinyomtathatom, hogy Önöknek még ennyi dolguk se legyen, és a saját papíromat, patronomat fogyasszam, aztán meg még várjak is, míg méltóztatnak fogadni. Feladtam, és a levelet is postán. Na tessék, elektronikus ügyintézés. Ám ezzel még nincs vége. Két hét múlva visszaküldték az általam elküldött papír egyik példányát, csak firkáltak rá pár számot, olvashatatlanul, tollal. Semmi "Tisztelt Uram", vagy vmi bíztatás, hogy "hé te balek, majd küldjük a kártyádat". Csakúgy bele a borítékba, jó az neki.

Köszönöm ezúton is a segítséget a munkavállalás könnyebb lebonyolításához. Pedig esküszöm nem egy konkurens APEH-ot akartam indítani, nemtom mér kell bántani.

Szólj hozzá!

Címkék: apeh tesco ügyfélszolgálat mcdonalds munkavállalás diákmunka kazincbarcika

A bejegyzés trackback címe:

https://blogollo.blog.hu/api/trackback/id/tr90403085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása