HTML

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Hirdetés

Mi ez?

A BlogOlló agyafúrt és egyben fantáziadús kifejezés a blog, illetve az olló szó összetételével arra próbál célozni, hogy egy "blogoló" írja. Az olló elnevezésű szerszámhoz semmi köze, bármiféle egyezés ezzel az eszközzel csupán a véletlen műve. Egyébként jelzi az író hatalmas fantáziáját, ami akkor ütött belé amikor megkérdezte tőle a blog, hogy hogy hívják majd őt. Fogok majd ide írni mindenféle agyleépítő baromságot, de egyaránt megtalálhatóak lesznek itt igen komoly hangvételű elmélkedések is. Tulajdonképpen ez a blog egyáltalán nem értetek van, hanem értem, hogy szórakoztassam magam punnyadós kedvemben. Ha megnézed akkor még hasznosan is töltöttem az időmet.

Keresés

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Julian: @UDM: Pegida Hungary (2015.04.03. 20:39) Alapítsunk pártot!
  • Mihály Károlyi: nekem pont olyan egerem van amiről a téma szól azzal a különbséggel hogy usb 2.0ás kivitel. ha jól... (2013.06.27. 05:38) Trust - A megbízható egér
  • gyopar-: Néhány balfék biztos kimagyarázza, hogy miért jó ez a könyv. Már várom, komolyan... (2010.07.28. 14:42) Egy tényleg kaki könyv
  • just_another_zombie: én csatlakoznék :) ...végre egy pártprogram, aminek van értelme :) (2009.12.19. 14:10) Írtsuk ki a dohányosokat!
  • Advocatus_Diaboli: A kárcásony meg és a hűsvét sem magyar ünnep. :-) Azokkal miért nincs bajotok. Sőt a kereszténység... (2009.08.26. 13:00) Helló ween!

Lemezkritika: Alvin és a mókusok - A végén majd meghajlunk

2008.11.24. 21:30 blogollo

FIGYELMEZTETÉS! Ezen blogbejegyzés maximum 9,2% kritikát tartalmaz! A szerző erősen elfogult a zenekarral kapcsolatban. Tehát lehet, hogy valójában tök szar az egész album, csak az a rózsaszín köd...

Na vágjunk is bele! Először is annyit, hogy a lemezterjesztésével akadtak problémák, igaz én már nem bírtam magammal és az első nap folyamán be akartam szerezni, sikertelenül. Másnap meg letöltöttem. De azért megrendeltem egyenesen tőlük, mert hát azért mégis.

Mikor először pörögtek végig a számok nem tetszett, amit hallok. Kivéve a lemez címadó dala, mert azt már előzőleg betanulásig hallgattam Alvinéknál. Hogy miért volt ez az első benyomásom? Mert teljesen más mint az eddigiek. Igazából úgy 2-3 szám van, amire azt mondhatom, hogy olyan klasszikus alvinos stílusú, ami a szöveget illeti. Az egész olyan katartikus, talán inkább csalódott, kilátástalan. Eddig sem a fene nagy optimizmusról ismerhettük az Alvin és a mókusokat, de vagy a dallam volt vidám, vagy a szövegben volt vmi remény, vmi megnyugtató. Most ez eltűnt a számok többségében. Erős leszek: úgy gondoltam tiszta emós az egész. Aztán ahogy hallgattam és hallgattam rá kellett döbbennem, hogy valójában ez az eddigi legigényesebb album, mind zeneileg és mind szövegileg. Hogy most ez kinek hogy tetszik, mindenki döntse el. Nekem azért kicsit hiányzik a szövegek egyszerűsége. És habár egyszerűbbek voltak a szövegek mégis talán tartalmilag többet mondó. Most főként általánosságokat hallhatunk, de sokkal érzelem dúsabban. De ez nem feltétlenül szándékos, ha megfigyeljük ezekben a "válságos időkben" nem egy sok zenekarnál hallhatunk vidám, optimista csengésű albumokat. Nem minden a politika, de érezhetően hat a közérzetre, és úgy látszik a zenére is.

A zenéről pedig csak annyit, hogy gyors, zúzósabb, de szinte minden számban van egy lassulós rész meg vokál. Nem tudom ki ismeri a 6test nevezetű formációt, na ahhoz tudnék hasonlítani pár számot. Ez abszolút pozitívum, érdekes élmény így végig hallgatni egy albumot. Aki eddig nem szerette volna a zenéjüket, most tegyen újra egy próbát, mert vmi újat fog tapasztalni.

Összességében: Kurva jó lett. Más, de jó. Jobb. De adja az ég, hogy a következő album vmivel felhőtlenebb hangulatú legyen (Ez most talán fura, mert ha megnézzük a diszkográfiát, de elég csak az előző albumra gondolni, hát az se volt tele optimizmussal, de mégis...ugye érzed a különbséget?).

Nem hagyom ki, annyira adja magát, muszáj a végén meghajolnom.

Szólj hozzá!

Címkék: zene lemezkritika alvin

A bejegyzés trackback címe:

https://blogollo.blog.hu/api/trackback/id/tr94786761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása