HTML

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Hirdetés

Mi ez?

A BlogOlló agyafúrt és egyben fantáziadús kifejezés a blog, illetve az olló szó összetételével arra próbál célozni, hogy egy "blogoló" írja. Az olló elnevezésű szerszámhoz semmi köze, bármiféle egyezés ezzel az eszközzel csupán a véletlen műve. Egyébként jelzi az író hatalmas fantáziáját, ami akkor ütött belé amikor megkérdezte tőle a blog, hogy hogy hívják majd őt. Fogok majd ide írni mindenféle agyleépítő baromságot, de egyaránt megtalálhatóak lesznek itt igen komoly hangvételű elmélkedések is. Tulajdonképpen ez a blog egyáltalán nem értetek van, hanem értem, hogy szórakoztassam magam punnyadós kedvemben. Ha megnézed akkor még hasznosan is töltöttem az időmet.

Keresés

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Julian: @UDM: Pegida Hungary (2015.04.03. 20:39) Alapítsunk pártot!
  • Mihály Károlyi: nekem pont olyan egerem van amiről a téma szól azzal a különbséggel hogy usb 2.0ás kivitel. ha jól... (2013.06.27. 05:38) Trust - A megbízható egér
  • gyopar-: Néhány balfék biztos kimagyarázza, hogy miért jó ez a könyv. Már várom, komolyan... (2010.07.28. 14:42) Egy tényleg kaki könyv
  • just_another_zombie: én csatlakoznék :) ...végre egy pártprogram, aminek van értelme :) (2009.12.19. 14:10) Írtsuk ki a dohányosokat!
  • Advocatus_Diaboli: A kárcásony meg és a hűsvét sem magyar ünnep. :-) Azokkal miért nincs bajotok. Sőt a kereszténység... (2009.08.26. 13:00) Helló ween!

sya! mizu? te xereted a nothanxet?

2007.07.15. 00:58 blogollo

Ahogy befejeztem blogom reklámozását az msnen, úgy csappant meg azonnyomban a látogatottság. Érdekes, hogy ennyire figyelitek az én személyes üzenetemet és csak akkor nézitek meg ezt az írást, ha ki van írva. Furák vagytok ti, mondtam én már. Pedig tök egyszerű címe van, igazán megjegyezhetnétek. Ha meg nem tetszik akkor minek néztétek meg akkor amikor ki volt írva? Ha meg tetszik akkor meg nézzétek meg akkor is, ha nem tolom a képetek elé a címét. Szerintem.

Na de most váltok. Valóság show stílusról komoly tudományos elmélkedésre. Azért nem kell rögtön bezárni, nem lesz ez olyan komoly. Egy kis társadalomjellemzést írnék ide le, rövid életem személyes tapasztalatai alapján. Társadalomjellemzésnek se nevezném, hiszen valójában csak egy szűk (sajnos nem eléggé szűk) rétegről van szó. Akiknek ismerős volt a fenti cím bizonyára már sejtik kikre gondolok. Nem a nothanxeseket fogom szidni orrba-szájba, tehetném, de Neked sztem nem kell ezt magyaráznom. De tulajdonképpen a nothanxesek szinte mind ebből az általam most jellemzésre kerülő csoportból kerülnek ki. Igen, ők azok akik így köszönnek neked. Akik, ha tehetik x-et meg y-t használnak msnen, mer az a menő. Mert olyan a magyarban kevés van. Tetszik nekik. Na és? Hát ez nem baj. Hülye szokás, nem ügy, ez még nem lenne baj. De ez az első ismérve az e fajta embereknek. Én állítom, hogy bárkiről megmondom (nőstényekről beszélünk főként), hogy az általam vett értelemben hülye-e, úgy hogy msnen beszélek vele 2 mondatot. Természetesen ez egy durva általánosítás, de azok sosem alaptalanok, 80%-ban bejön.

Megmondom én, hogy kiktől óvakodj:
  • Már az msn cím is árulkodó lehet! Ha van benne baby, kiss, love, becézett y-os név (pl: Timyke), baba, babus, vagy bármiféle első osztályos számára is érthető angol vagy nagyon debil magyar szó, akkor el se fogadd a partnert.
  • Msn név: 2-3 km hosszúságú 220 cm-es plazmára se férne ki, tele van értelmetlen szmájlikkal, a neve hasonló a címében találhatóhoz. Depressziós alfaj esetén síros fejek és szomorú idézetek. Optimista változatnál pálmafák, napocska, szívecske, puszycska minden ami jó, személyes üzenetben vki másnak üzen vmi olyasmit ami úgy kezdődik, hogy "húú ez szupee volt" vagy "ugye Julcsy?". Formátumát tekintve valószínűleg letöltve van neki vagy 10 féle msn kiegészítő, mivel mást nem tud használni a gépén csak az msnt, tehát a szívárvány minden színében pompázik a neve.
  • Ha elkezd írni: na ha voltál ilyen hülye, hogy még nem tiltottad le, készülj fel a legrosszabbra. Betűtípusa olvashatatlan, vmi írott írást utánzó, de mindenesetre nehezen kivehető. Ezt is ritkán látod, mert az egész egy képrejtvény a sok smileytől. Rá kell menned a hozzáadásra, hogy megtudd mit jelent, szótárt kell készítened és megtanulnod minden kép jelentését, hogy összerakd a mondatot. Persze eszébe sincs átírni, neki így jó, meg amúgy sem ért ő ilyenekhez. Ez még csak a külsőség. Ha sikerül megérteni, hogy mit akar, az még rosszabb. "Sya mizu?" alapkérdés. Meg se várja persze, hogy válaszolj, nem is érdekli, de gondolja, hogy ő jófej (pedig kurvára nem az) és majd örülsz neki. Felkiáltójeleket sűrűn használ, rezgőzik ha nem írsz fél percig. Elkezd kérdezgetni. A lehető legnagyobb ökörségeket, kezdve a "mi a kedvenc kajcseed?" a "mekkora cypőt hordassz?" kérdésekig. Persze, persze ismerkedni akar. Na de így? Hát öcsém, szte ez nekem élvezet? Válaszolgatni a hülye kérdéseire? Ja és mi sem természetesebb mint, hogy ugyanazokat szereti, amit te is. Pont azokat "jajj én is, tök jó". Rád tapad. Nem lehet levakarni. Tipikus Annamari-fajta. Te csak aházol, de ő már a barátodnak gondol. Bejelentkezel és ő már ír is. Undorító faj.
Tudnék még ide írni, de félek, hogy teljesen köcsögnek néztek, még a végén vki magára ismer aztán még én leszek a szemét. De mit csináljak ha egyszer idegesítenek? Szóval körülbelül ezekből kerül ki a nothanx fan. És ezért utálom én a nothanxet és teszem ezt úgy, hogy 1 számot sem hallgattam végig. Mert ezek szeretik. "A nothanx egy köcsög zenekar."

És hogy, hogy lehet lerázni őket? Egyetlen fegyver a bunkóság. Én ezt mondjuk nem nevezem annak, de ti biztos úgy hívnátok. Ha őszinte vagy, bunkó vagy. De akkor inkább bunkó leszek, mint hogy egy ilyen hülye miatt szívjak. Fura ez, de így van. Főleg ezeknél. Nem kell elküldeni a kurvaannyába csak megmondani neki finoman, hogy hülye vagy. Nem lesz könnyű, mert nem fogja felfogni. De nyomatékosítani kell benne már az elején, hogy te bizony nem szimpatizálsz vele, különben arra eszmélsz fel, hogy a suli előtt vár rád;)

Attól, hogy néhány dolog igaz rád a fentiekből még nem jelenti azt, hogy te is közéjük tartoznál, nyugi. Ezeknek egyszerre kell teljesülni kb és mint ahogy azt már mondtam ezt csak az én tapasztalatom és általánosításom. Szereted a nothanxet? Hát hülye vagy. De ne ess kétségbe. Fogadjunk, hogy te meg engem gondolsz hülyének. Akkor meg kvittek vagyunk.

19 komment

Címkék: látogatottság msn társadalom undorító nothanx köcsög

A bejegyzés trackback címe:

https://blogollo.blog.hu/api/trackback/id/tr38118179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barbus 2007.07.16. 23:09:56

Ez nagyon jó,tök igazad van.....így tovább;)

Ivett 2007.07.17. 10:46:59

Igazad van Barbus:) Dányi ,ez télleg nagyon jó;)

szupigumilaci 2007.07.17. 10:55:17

Háj én szupigumilaci vagyok :))))) oán fun partnert szörcsingezek a tunájti Bigmak rép koncertre :DDDDD

szupigumilaci 2007.07.17. 11:00:27

komán szuithárt tök fön lessz meglátod :)))))) evribádi lávs szupigumilaci jéééé!!! :DDDDD

szupigumilaci 2007.07.17. 11:05:02

komááán! szupigumilaci uill mék jú hápi bikóz jú uill láv mí :)))DDD))DD

blogollo 2007.07.18. 06:16:54

hey gumeemaceelacee, áj nó értelmeztem dö commentedet bát bizti nagyon kúlos:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:P:P:P:P:P:P:P:P

anyád 2007.08.04. 12:24:55

kurva szar a no thanx mert fujj!!
és kész
és az oldal is szar!!
:$

blogollo 2007.08.04. 23:57:09

anyád: szeretem az ilyen értelmes hozzászólásokat, nem is moderálom ki, lássa csak mindenki kik járnak ide. ha vki esetleg értelmeset kívánna hozzászólni ne tegye mert egyből moderálom. a vadbaromság jó dolog, legyetek hülyék. A nothanx pedig egy fos és bazdmeg.

Réka · http://fika.blog.hu 2007.11.02. 20:10:22

Bizonyára valamiről lemaradtam, de egyvalamit nem értek.

Az én msn listámon olyanok szerepelnek, akiket már ismerek (=valahonnan ugye tudom a címüket) és aki ennyire nem rokonszenves, az fel se kerül a kapcsolatok közé.

Vagy van valami módja a vadidegenekkel való msnezésnek? :)

Amúgy az ismerőseim tudják, hogy az én msnem-nél jó betartani pár szabályt:
- tiltással törlöm azt, aki hosszú, színkódos, emoticonos neveket, üzeneteket kezd használni
- ugyancsak tiltással törlöm azt, aki az 'elfoglalt' stástuszom ellenére is ír.

Működik bár elég kevés ismerős maradt a listán :)

szar a no thanx 2008.01.31. 21:36:44

naon szar a no thanx mert fujjjjj és kész!!
de az oldal még szarabb

blogollo 2008.01.31. 22:34:36

szar a no thanx!
jajjj ne bánts már, olyan izéé vagy, most miért mondod ezt? nem tudom minek kell ide jönni és leszarozni a másik oldalát? te talán jobbat tudsz csinálni? hö? na? na? ugye, ugye. szégyeld magad!

{soksokértelmetlenszmájliésegyynaltelinév} 2008.05.06. 15:55:27

a blog is olyan h mostanság mindenki blogot ír,mert az a divat,de itt annyi baromság van,hogy ezt még talán néha olvasgatni is megéri:)

szerii 2008.06.06. 14:16:50

love no thanx!imádlak Dávid és Erik!!!!!!csodásak vagytok!szerrriiiii

blogollo 2008.06.12. 20:24:58

szerizlek szerii!!!!! összejöhetnénk vmikor és közösen maszturbálhatnánk rájuk. mit szólsz?

Lippangó 2008.06.29. 23:15:29

Cöhh, te már idegenekkel is önkielégítesz? Ejnye!!! Így nem leszünk jóba!

emo4ever 2008.09.18. 16:54:46

imádom a NoThanX-et és am én járnék is Olivérel...!!!XD :)

emo4ever 2008.09.18. 17:03:16

mert Oli naon cukki de sajna van pasim és ött jobban szeretem mint Olit...!!!
NaOn SzErEtLeK CsUtI....!!!!

emo4ever 2008.09.18. 17:04:11

CsUtI=AnDrÁs
süti beállítások módosítása