HTML

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Hirdetés

Mi ez?

A BlogOlló agyafúrt és egyben fantáziadús kifejezés a blog, illetve az olló szó összetételével arra próbál célozni, hogy egy "blogoló" írja. Az olló elnevezésű szerszámhoz semmi köze, bármiféle egyezés ezzel az eszközzel csupán a véletlen műve. Egyébként jelzi az író hatalmas fantáziáját, ami akkor ütött belé amikor megkérdezte tőle a blog, hogy hogy hívják majd őt. Fogok majd ide írni mindenféle agyleépítő baromságot, de egyaránt megtalálhatóak lesznek itt igen komoly hangvételű elmélkedések is. Tulajdonképpen ez a blog egyáltalán nem értetek van, hanem értem, hogy szórakoztassam magam punnyadós kedvemben. Ha megnézed akkor még hasznosan is töltöttem az időmet.

Keresés

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Julian: @UDM: Pegida Hungary (2015.04.03. 20:39) Alapítsunk pártot!
  • Mihály Károlyi: nekem pont olyan egerem van amiről a téma szól azzal a különbséggel hogy usb 2.0ás kivitel. ha jól... (2013.06.27. 05:38) Trust - A megbízható egér
  • gyopar-: Néhány balfék biztos kimagyarázza, hogy miért jó ez a könyv. Már várom, komolyan... (2010.07.28. 14:42) Egy tényleg kaki könyv
  • just_another_zombie: én csatlakoznék :) ...végre egy pártprogram, aminek van értelme :) (2009.12.19. 14:10) Írtsuk ki a dohányosokat!
  • Advocatus_Diaboli: A kárcásony meg és a hűsvét sem magyar ünnep. :-) Azokkal miért nincs bajotok. Sőt a kereszténység... (2009.08.26. 13:00) Helló ween!

Jajjajajajj de hangos!

2007.07.27. 17:12 blogollo

Pár nap és itt van a KASZA sokak örömére. Vannak viszont akiknek ez nem tetszik. (Egyébként ez a KASZA nem vmi aratóünnep vagy parlagfű-írtási akció, hanem egy fesztivál Kazincbarcikán.) Néhány hete olvastam a fesztivál honlapján a fórumon, elég cifra hozzászólásokat. Képzeljétek vannak emberek, akiket egyáltalán nem érdekel az egész fesztivál, de azért képesek felmenni az oldalra és beírni, hogy ő neki nem tetszik ez és...most kapaszkodjatok meg! Szerinte népszavazást kéne kezdeményezni, hogy legyen-e! Hát beszarok komolyan. Na de vegyük sorra az érveket.

Természetesen itt a főérv az, hogy hát hangos és ő állítólag nem tud aludni, sőt ennek olyan következménye lesz, hogy nem tudja kipihenni magát és másnap elkésik a munkájából, kirúgják, munknélkülivé válik, a családja elhagyja, alkoholista lesz. És ez mind a KASZA miatt. Pfúúj milyen ocsmány ez a fesztivál. Most komolyan ilyeneket írnak - kis túlzással. Először is, én elhiszem, hogy aki ott lakik közvetlenül a környéken annak meglehetősen hangos, de örüljön neki. Ingyen élvezheti az egészet. Persze hát itt azok problémáznak főként akiknek nem tetszik, úgyhogy valószínűleg nem fog nagyon élvezkedni. Én vmilyen szinten megértem a dolgot, de nekem ne mondja senki, hogy ha álmos akkor ne tudna elaludni. Főleg, hogy a programok mindenképpen befejeződnek 2 körül. Akkor még bőven lehet aludni. Ja és 4 napról van szó. 4-ről! Azt hiszem, hogy ennyit lehetne tolerálni. Én például minden szerdán felkelek a kukásautó zajára mikor viszik el a szemetet. Most akkor én is verjem itt magam, hogy hát ez felháborító mert én nem tudok tőle aludni, inkább ne is vigyék el a szemetet?! Na meg mikor itt dübörög a szomszéd utcában a tucctucc a Suzuki szalonban reggel 9-kor, mert vmi fantasztikus rendezvény van. Persze be lehet itt mindent tiltani ami nekem nem szimpatikus. Azt mondom, hogy hát nekem a VIVA tv nem tetszik. Tííccsuk be! És a poén az, hogy még lehet, hogy be is tiltanák. Erről szó sincs, de sokszor megesik, hogy pár hülye mondja meg hogy mi legyen. Azért is írok most, előre szólok, hogy vannak ilyen hülye, bunkó, önző emberek, akik nem képesek elfogadni azt, hogy vannak dolgok amik nem tetszenek és neki el kell bizony viselnie még ha kicsit kellemetlen is. És akkor majd én is el viselem a borsodi művészeti fesztivált meg a mittomén mit, amiket szoktak itt rendezni, mert esetleg nekem meg az nem tetszik. Ez így működik. Ha itt mindenki betilthatná azt ami neki nem szimpi, mi lenne akkor itt? Kérem ez nem így megy. Úgyhogy tessék elfelejteni az ilyen ökörségeket, mert sajnos perelgetéssel sokmindent el lehet érni. (Megint csak mondom, hogy szó sincs róla, hogy bármi fenyegetné a fesztivált, csak szerettem volna szót emelni az e fajta gondolkodás mód ellen.) Sok TV-s műsort tiltottak már be az ilyen emberek miatt. Vki talált vmi apró kifogásolni valót, de a főindítéka az volt, hogy neki nem volt szimpatikus a műsor. Lehet háborogni. Mindenki úgy szídja a fesztet ahogy akarja. Én is szidom azt, aki szídja. Tiszta sor. De ez a népszavazásos téma nekem sok(k) volt.

Ez a fesztivál jó. Nem csak annak akik elmennek. Az egész városnak. Népszerűsít ugyanis. Az viszont tény, hogy a helyszín kiválasztása nem a legmegfelelőbb. De sajnos nem tudták jobban elhelyezni, úgy hogy könnyen elérhető legyen. Valakit úgyis zavarna. A Kertvárosba például már nem lehet elhallani. Szóval alapból nem érinti az egész várost. Pár 1000 emberről lehet szó, akiket komolyabban érint a nagy zaj. Közülük a fele képes tolerálni a dolgot és csak pár embert zavarja ennyire brutálisan. Ezek közül sokan nyugdíjasok, akiknek furcsa a dolog, hogy jön ide a sok huligán hosszú hajjal meg isznak meg furcsa zene szól oszt nem tetszik nekik mert nem ismerik. Amit meg nem ismerünk, attól félünk. Nem kell velük foglalkozni. Kibírják, mint ahogy én is kibírom minden héten a kukásautót.

[Jó hír azoknak akik verik magukat: Állíólag most rendesen le lesz zajcsökkentve az egész feszt és éjfél után már csak a sátorban fog szólni a zene. Remélem így már nincs harag.]

Szólj hozzá!

Címkék: zene fesztivál hülye tolerancia társadalom kasza köcsög

A bejegyzés trackback címe:

https://blogollo.blog.hu/api/trackback/id/tr2126572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása