HTML

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Hirdetés

Mi ez?

A BlogOlló agyafúrt és egyben fantáziadús kifejezés a blog, illetve az olló szó összetételével arra próbál célozni, hogy egy "blogoló" írja. Az olló elnevezésű szerszámhoz semmi köze, bármiféle egyezés ezzel az eszközzel csupán a véletlen műve. Egyébként jelzi az író hatalmas fantáziáját, ami akkor ütött belé amikor megkérdezte tőle a blog, hogy hogy hívják majd őt. Fogok majd ide írni mindenféle agyleépítő baromságot, de egyaránt megtalálhatóak lesznek itt igen komoly hangvételű elmélkedések is. Tulajdonképpen ez a blog egyáltalán nem értetek van, hanem értem, hogy szórakoztassam magam punnyadós kedvemben. Ha megnézed akkor még hasznosan is töltöttem az időmet.

Keresés

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Julian: @UDM: Pegida Hungary (2015.04.03. 20:39) Alapítsunk pártot!
  • Mihály Károlyi: nekem pont olyan egerem van amiről a téma szól azzal a különbséggel hogy usb 2.0ás kivitel. ha jól... (2013.06.27. 05:38) Trust - A megbízható egér
  • gyopar-: Néhány balfék biztos kimagyarázza, hogy miért jó ez a könyv. Már várom, komolyan... (2010.07.28. 14:42) Egy tényleg kaki könyv
  • just_another_zombie: én csatlakoznék :) ...végre egy pártprogram, aminek van értelme :) (2009.12.19. 14:10) Írtsuk ki a dohányosokat!
  • Advocatus_Diaboli: A kárcásony meg és a hűsvét sem magyar ünnep. :-) Azokkal miért nincs bajotok. Sőt a kereszténység... (2009.08.26. 13:00) Helló ween!

KASZA NAPOK 2008 élménybeszámoló

2008.08.27. 11:43 blogollo

Mikor a címet írtam, az "élmény"-nél kicsit elbizonytalanodtam. De arra jutottam, hogy végülis élmény volt, aztán majd kifejtem milyen. Először is óvaintenék mindenkit attól, hogy ezt a Kasza napok izét fesztiválnak nevezze. Aki ilyet tesz az vagy nem járt ott, vagy szervező. Volt koncert, ahol 30-an álltak. A "Nagyszínpadon". Ja, első két napon csak egy színpad volt. Bocs, volt egy akkorka party sátor, mint amilyen a sültkrumplisnak is volt. Már itt elvérzik a fesztivál kifejezés.

Össze lehet hasonlítani majd ezt az élménybeszámolómat a tavalyival (2) (3) (4). Most ha elmentem a rendezvény helyszíne felé, semmi különöset nem vettem észre. Egy fesztiválozó se mászott arra. Tavaly csak úgy hömpölyögtek az emberek. Nincs is ezen mit csodálkozni. Ilyen programmal... Tavaly még azt mondtam, hogy ez hírnevet hoz a városnak, meg jó mindenkinek. Hát ezt is fejeltsük el. Szégyen.

A legdurvább az az, amit Szitka Peti polgármesterbácsi írt a programfüzet köszöntőjében. Arról nem is beszélek bővebben, hogy a program, ami benne volt, meg se közelítette a valóságot. Itt a lényeg most a polgármester úr köszöntője rögtön az első lapon. Azt ki ne hagyjátok, ha a kezetekbe kerül! Nem tudtam eldönteni, hogy pofátlan vagy vicces. Valószínűleg mind2. Én azért röhögtem.

"A teljesen érdektelen visszatekintéseket most mellőzném, különös tekintettel a "milyen volt" és "bezzeg milyen lett" típusú összehasonlítáokra, mert ezek nem vezetnek sehová sem" 

Azt mondja, hogy az összehasonlítások nem vezetnek sehová. Neeeeem??? Hát hiába jártatom én itt a pofám meg koptatom a billentyűzetem? Leszarod? Azt mondod? Örüljél hülyegyerek, hogy ennyi van, kész, ne hasonlítgass. Utána még büszkén megjegyzi, hogy sikerült összehozni ezt a fantasztikus fesztivált + a szokásos duma.

Úúúúgy szeretném, ha olvasnád ezt. De különben is. Miért csak téged kritizállak? Ott vannak a szervezők is. Mittudomén ki kúrta el. Innentől az érintettekhez szólok.


Ha jövőre is (ha lesz egyáltalán) ilyen színvonallal rukkoltok elő, nem veszek jegyet! Há-há-há-há-há (gonosz kacaj)! Mindenesetre, ha ez így megy én nem fogok rád szavazni. Úgyhogy a következő választási ígéretekben ajánlom, hogy szerepeljen a Kasza. Külföldi fellépők, 10 színpad, ingyenbelépő. Ez kell a népnek, cirkusz és kenyér. És ezt te is tudod, úgyhogy biztos vagyok benne, hogy nem hagyod ki jövőre se. De légyszíves legalább költs rá jó sokat a pénzünkből! Hát figyelj, abból lopni is többet lehet, nem? Ja, meg a tavalyi fellépőket nem ártana végre kifizetni! Nekem mind1, csak így nem fognak eljönni. Szóljál, ha kell segítség, én megyek oszt szervezek. Ne félj, nem kérdezgetem majd, hogy milyen volt és milyen lett.

Vagy nekem az is jó, ha eladod vkinek, aki tud csinálni normális fesztivált. Meg hát figyelj má! Hát a szponzorok? Én abban a füzetben csak városi cégeket, intézményeket, szervezeteket láttam (KVTV, Kazincbarcikai Mozaik, Timpanon, Önkormányzat, Egressy). Tudom én, hogy tele vagyunk lével, de hát azért ilyet... Illik támogatókat szerezni, hogy legalább a sikkasztásokat kompenzálják. Én így csinálnám. De hát nem akarok én beleszólni. További eredményes munkát kívánok!

Ui: Részemről nincs harag!

Szólj hozzá!

Címkék: fesztivál élménybeszámoló kazincbarcika kasza napok szitka

A bejegyzés trackback címe:

https://blogollo.blog.hu/api/trackback/id/tr10635605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása