HTML

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Hirdetés

Mi ez?

A BlogOlló agyafúrt és egyben fantáziadús kifejezés a blog, illetve az olló szó összetételével arra próbál célozni, hogy egy "blogoló" írja. Az olló elnevezésű szerszámhoz semmi köze, bármiféle egyezés ezzel az eszközzel csupán a véletlen műve. Egyébként jelzi az író hatalmas fantáziáját, ami akkor ütött belé amikor megkérdezte tőle a blog, hogy hogy hívják majd őt. Fogok majd ide írni mindenféle agyleépítő baromságot, de egyaránt megtalálhatóak lesznek itt igen komoly hangvételű elmélkedések is. Tulajdonképpen ez a blog egyáltalán nem értetek van, hanem értem, hogy szórakoztassam magam punnyadós kedvemben. Ha megnézed akkor még hasznosan is töltöttem az időmet.

Keresés

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Julian: @UDM: Pegida Hungary (2015.04.03. 20:39) Alapítsunk pártot!
  • Mihály Károlyi: nekem pont olyan egerem van amiről a téma szól azzal a különbséggel hogy usb 2.0ás kivitel. ha jól... (2013.06.27. 05:38) Trust - A megbízható egér
  • gyopar-: Néhány balfék biztos kimagyarázza, hogy miért jó ez a könyv. Már várom, komolyan... (2010.07.28. 14:42) Egy tényleg kaki könyv
  • just_another_zombie: én csatlakoznék :) ...végre egy pártprogram, aminek van értelme :) (2009.12.19. 14:10) Írtsuk ki a dohányosokat!
  • Advocatus_Diaboli: A kárcásony meg és a hűsvét sem magyar ünnep. :-) Azokkal miért nincs bajotok. Sőt a kereszténység... (2009.08.26. 13:00) Helló ween!

Csendes az este, kutya sem ugat...

2007.08.14. 01:27 blogollo

Régi elképzelésem, hogy egyszer enyhén ittas állapotban, az éjszaka leple alatt bennem rejlő gondolataimat közhírré tegyem. Most valami hasonlót teszek. Már csak azért is, mert az utóbbi héten nem nagyon írkáltam ide bizonyos okból kifolyólag, amiben szerepel 3*.

Tehát most írok ide. Az a helyzet, hogy azt úgysem írom le, amit valójában gondolok most, mert sajnos az emberek nincsenek hozzászokva az eféle őszinte beszédhez és nem tudnák kezelni a helyzetet, úgyhogy csakúgy cenzúrázottan, óvatosan, általánoságban írok a semmiről. Amikor így este hazatér az ember, (hiszen én nem voltam itthon) az olyan jó dolog. Főleg egy mozgalmas vagy épp nyugodt nap után. Szóval mindegy csak hazatérjen és minnél éjszakább legyen. Sétál haza az ember, sötét minden, emberek sehol, te meg mész haza, örömmel tölt el, hogy míg mások alszanak te élsz. Minden olyan egyszerűnek tűnik. Azok a dolgok amik napközben úgy frusztráltak, leterheltek most csak múló gondnak tűnnek. Tudod, hogy számtalanszor mentél már így este haza és mindig elmúlt a rossz és nem is foglalkozol most vele. Ha eszedbe is jut, beletörődve bágyadtan, megértően veszed. Minden olyan nyugodt. Álmos is vagy kicsit, de nem fekszel le, mert szeretnéd még élvezni ezt az állapotot. Reggelre már úgyis felkel mindenki, kénytelen leszel felvenni a ritmust a világgal, de most még nyerhetsz egy kis időt.

Húha miket írok én. Holnap csakúgy nézni fogok. De sebaj folytatom, talán ti is vagytok így ezekkel a dolgokkal.

Úgy érzed mindent értessz. Vagyis éppen ez az, hogy semmit. De talán a semmit nem értésbe való belenyugvás jelenti a mindent értést. Fene tudja, de most nagyon jó. Pedig voltak ma kellemetlen dolgok, érzéseid, de hát minden jó ha a vége jó. Szeretem az éjszakát. Aztán persze elálmosodsz nagyon és nem tudsz ellenállni fekhelyed kísértésének és engedsz a csábításnak és hagyod, hogy elaltasson. Kár érte, mert pont ilyenkor lenne jó feküdni még ott egy kicsit. A legjobb alkalom, hogy elgondolkozzunk az élet nagy nagy kérdésein, persze nincs idő hogy megtaláljuk a választ. De nem is kell, unalmas lenne az úgy. De akkor is gondolkodni kell rajta néha, hogy tudjuk, hogy mi a helyzet, hol tartunk a kérdés megválaszolásában.

Egyre döbbentőbbeket írok. Ha én olvasnám azt hinném, hogy valami szörnyen elvont emberke, mély depresszióban próbál okoskodni. De most ezzel ezt a feltételezést remélem eloszlattam. Csak egyszerűen leírom, mert csak jobb, mint magamban beszélni.

Öööö mit is mondhatnék még. Hamarosan én is engedek ágyam kísértésének, de ráfogok baszni, mert reggel lesz és azt már senki sem garantálja, hogy ilyen jó lesz, mint most nekem.  Egyébként nem vagyok ám depis. Abszolút kiegyensúlyozott vagyok, többé kevésbé. Csak gondolatolvasó szeretnék lenni.

Szólj hozzá!

Címkék: éjszaka egyedül

A bejegyzés trackback címe:

https://blogollo.blog.hu/api/trackback/id/tr49139434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása