HTML

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Hirdetés

Mi ez?

A BlogOlló agyafúrt és egyben fantáziadús kifejezés a blog, illetve az olló szó összetételével arra próbál célozni, hogy egy "blogoló" írja. Az olló elnevezésű szerszámhoz semmi köze, bármiféle egyezés ezzel az eszközzel csupán a véletlen műve. Egyébként jelzi az író hatalmas fantáziáját, ami akkor ütött belé amikor megkérdezte tőle a blog, hogy hogy hívják majd őt. Fogok majd ide írni mindenféle agyleépítő baromságot, de egyaránt megtalálhatóak lesznek itt igen komoly hangvételű elmélkedések is. Tulajdonképpen ez a blog egyáltalán nem értetek van, hanem értem, hogy szórakoztassam magam punnyadós kedvemben. Ha megnézed akkor még hasznosan is töltöttem az időmet.

Keresés

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Julian: @UDM: Pegida Hungary (2015.04.03. 20:39) Alapítsunk pártot!
  • Mihály Károlyi: nekem pont olyan egerem van amiről a téma szól azzal a különbséggel hogy usb 2.0ás kivitel. ha jól... (2013.06.27. 05:38) Trust - A megbízható egér
  • gyopar-: Néhány balfék biztos kimagyarázza, hogy miért jó ez a könyv. Már várom, komolyan... (2010.07.28. 14:42) Egy tényleg kaki könyv
  • just_another_zombie: én csatlakoznék :) ...végre egy pártprogram, aminek van értelme :) (2009.12.19. 14:10) Írtsuk ki a dohányosokat!
  • Advocatus_Diaboli: A kárcásony meg és a hűsvét sem magyar ünnep. :-) Azokkal miért nincs bajotok. Sőt a kereszténység... (2009.08.26. 13:00) Helló ween!

Én mindig tudtam

2008.02.20. 15:34 blogollo

Elérkezett az igazság pillanata. A megvilágosodás. Stréberek, egésznapotthonülők, magáthülyéretanulók figyelem! Ti univerzális dilettánsok vagytok! HÁ-HÁ!!!!

Olvastam egy cikket, és hát teljesen feldobott. Végre vki megmondta. Tudományosan alátámasztották azt, amit én már évek óta tudok. Kevés szebb dolog van ennél. És hogy mi volt a cikkben? Nos, a reklám után megtudhatják!



Íme. Kérem elolvasni. Tulajondképpen magyarázatra nem szorul a cikk, totál egyértelmű. Én mindig mondtam, hogy a strébernél még egy olyan diák is jobb, aki megbukik. Az én szememben legalábbis. A stréber lehet, hogy mindent ért matekból, de az életről ezek szerint fingja sincs. Enyhén félreértelmezi. Itt lenne fontos meghatározni, hogy ki is számít strébernek. Nyalván relatív, de azért vannak szélsőséges esetek. Aki tanul naponta mondjuk egy órát, és amúgy totál normális - értem ez alatt, hogy eljár szórakozni, a tanár legalább néha rászól, tud beszélni stb. - azzal semmi baj nincs. Sőt felőlem annyit tanul otthon, amennyi szabadideje van. De ne látszódjon meg rajta. Ne tanulja laposra az agyát.

Na ez a cikk ezeknek a hülyéknek mondja meg, hogy hülyék. Mert azonkívűl, hogy elcseszik az életüknek egy olyan részét, ami meghatározó lesz, és soha nem jön vissza, mégcsak nem is érnek el vele semmit. Mert még a fizetésükön se fog feltétlenül meglátszódni a sok évnyi magolás.
Hogy miért? Tegye fel a kezét, aki szerint a gazdagsághoz elengedhetetlen a lexikális tudás? Aki feltette stréber. Az iskolában nagyon keveset tanítanak maguk a tanárok ahhoz, hogy egy ember "sokra vigye"'. Viszont maga az iskola, mint légkör, a barátok, a társadalom, tehát az élet tanítja meg az embert dolgokra. És ezeket a dolgokat nem lehet majd 30 évesen megtanulni. Aki egész nap a könyv fölött ül, soha nem lesz csaja, és majd hozzá megy az első jött-menthez, akitől hamar el is fog válni, mert fingja sincs arról, hogy hogyan kéne választani (erről egyébként a cikkben is olvashattunk). De ez csak egy példa volt, azon dolgok közül, amiket pusztán könyvekből nem lehet megtanulni. Márpedig a strébereknek nincs normális életük.

A cikk végén írják, hogy a stréberek rusnyák, és a magolással próbálják ezt kompenzálni. Ezt is megmondtam egy néhány bejegyzéssel ezelőtt. Azt is mondtam, hogy tévúton járnak, ha a stréber-életmódot választják, hiszen kevés embert vonz egy személyiség nélküli okostojás.

Tehát bárki bármit mond, egy diák életének nem a tanulásról kell szólnia. Aki mást mond hülye. Azért ne bukjatok meg lehetőleg, hiszen a cikk csak azt mondja - meg én is, - hogy legyetek jók vmiben, és azt tényleg tanuljátok, és tudjátok is. De azt, amit szerettek, ne minden szart, amit elétek raknak.

Ezért hülyék a stréberek.

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény cikk index.hu hülye stréber

A bejegyzés trackback címe:

https://blogollo.blog.hu/api/trackback/id/tr72347258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása