HTML

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Hirdetés

Mi ez?

A BlogOlló agyafúrt és egyben fantáziadús kifejezés a blog, illetve az olló szó összetételével arra próbál célozni, hogy egy "blogoló" írja. Az olló elnevezésű szerszámhoz semmi köze, bármiféle egyezés ezzel az eszközzel csupán a véletlen műve. Egyébként jelzi az író hatalmas fantáziáját, ami akkor ütött belé amikor megkérdezte tőle a blog, hogy hogy hívják majd őt. Fogok majd ide írni mindenféle agyleépítő baromságot, de egyaránt megtalálhatóak lesznek itt igen komoly hangvételű elmélkedések is. Tulajdonképpen ez a blog egyáltalán nem értetek van, hanem értem, hogy szórakoztassam magam punnyadós kedvemben. Ha megnézed akkor még hasznosan is töltöttem az időmet.

Keresés

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Julian: @UDM: Pegida Hungary (2015.04.03. 20:39) Alapítsunk pártot!
  • Mihály Károlyi: nekem pont olyan egerem van amiről a téma szól azzal a különbséggel hogy usb 2.0ás kivitel. ha jól... (2013.06.27. 05:38) Trust - A megbízható egér
  • gyopar-: Néhány balfék biztos kimagyarázza, hogy miért jó ez a könyv. Már várom, komolyan... (2010.07.28. 14:42) Egy tényleg kaki könyv
  • just_another_zombie: én csatlakoznék :) ...végre egy pártprogram, aminek van értelme :) (2009.12.19. 14:10) Írtsuk ki a dohányosokat!
  • Advocatus_Diaboli: A kárcásony meg és a hűsvét sem magyar ünnep. :-) Azokkal miért nincs bajotok. Sőt a kereszténység... (2009.08.26. 13:00) Helló ween!

Új telefon, avagy szarakodás felsőfokon

2007.07.02. 22:46 blogollo

Igen megjött. Arra keltem, hogy megjött a pósta. Lett is nagy öröm az orcámon, egészen addig amíg az a perverz gondolat nem jutott az eszembe, hogy esetleg összedugaszolom a géppel. Ezzel ne, amivel most is ezt írom:@. Tegnap még úgy terveztem, hogy majd én itt most bemutatom, hogy milyen jó is ez az új mobil, de hát olyan hamar belecsaptam a nagy szarakodásba, hogy jómagam se tudtam megtapasztalni e telefon képességeit. Ha meg én egyszer elkezdek szarakodni...

Szóval a gond ott van ugye, hogy nem akar ez a "rádugom a gépre oszt már jó is" dolog összejönni, ahogy azt a fene nagy optimizmusában gondolja az ember. Mert hát vindóz meg számítógép, telefon ugye, csupa fránya szerkezet amik, ha összetalálkoznak beáll a katasztrófa. Mert, hogy ezek szivatnak. De kőkeményen. Mindig ez van. Beújít a júzer vmi újat, vagy rosszabb esetbe be se kell újítani és akkor szarakodhat min. 1 napig. Legalábbis én. Biztos én vagyok ilyen béna. Poénos ez, mert a végén kiderül mindig, hogy én voltam a béna, és annyira pitiáner dolgon múlt az egész, amit úgyis csak 24 óra intenzív izzadás után észlelek. Most is ez lesz remélhetőleg, és majd akkor elmesélem, hogy min mentem keresztül. Sőt még a telefont is prezentálom, ha meg nem utálom addig végleg. Most is csak azért pazarolom blogolásra az időmet, mert lemerült az akkumulátora (tudtátok, hogy akkumUlátor valójában?).

A szarakodásról pedig annyit, hogy van itt 2 gép amin szenvedhetek, 98, XP, Vista, minden ami egy júzernek kedves, szóval a lehetőségek tárháza óriási. Természetesen minden gépen és oprendszeren másféle hibát produkál a kis kedves.

  • Vistával próbáltam először, nagy lendülettel. Új hardver, illesztőprogram keres. Keres, keres, keres és talál. De milyet??? Szart. Mert, hogy azt mondja nekem, hogy hibás. De legalább van vmi. PC Suite (program ami kéne nekem ahoz hogy tudjak dógokat töltögetni ide-oda) is kiírja, hogy vmit észrevesz, de nem az igazi, ez neki nem jó. Na mondom jó. Majd az interneten. Ott minden van. Külön drivert nem lehet leszedni, csak ezt a setup fost amiben benne van a suite, illetve van egy connectivity-s cucc is de ez sem használ. Sebaj, biztos a Vista szar, megesett már. Át a másik géphez (akkor még nem is sejtettem, hogy lesz ez még így se).
  • XP-nél először gyönyörűen elkezdte keresni a drivert és, ami még szebb, sikerült is neki! Felismerte modemként meg mindenhogy. Örültem is neki. Kár volt. PC Suite elindít, most már biztos jó lesz. Azt mondja, hogy csatlakoztassam a telefont. Oké. Csodás animáció, mutatja nekem, hogy hova gyömöszöljem a kábelt közben meg please wait. És csak wait, wait, wait. Nemtom hány wait mert fél óra után meguntam a dolgot. Eztán már az eszközkezelőben semmiféle telefonom nevéhez hasonló dolgot nem véltem felfedezni, én nemtom hová tűnt amit nagy bőszen feltelepített az imént. Sajátgépbe rakott vmi Browser-t, aminek így nem veszem nagy hasznát, ha csak nem vágyom a végtelen fehér felület látványára.
  • Vmware, XP, én gépem: ez azért jutott eszembe mert hogy a másik zikszpés gép csöves és tuti nem USB kettőegésznullás. Hátha majd így. Ez a variáció még nem lejátszott teljesen mert eddigre lemerült, de elsőre semmit nem csinált, biztos bekéne állítani az USB elérést először. 98 meg nincs csak odaírtam. Vagyis van csak utálom és az csak a végső megoldás.

Hát ez a helyzet naggyából. Telefon most töltődik, holnap nehéz napom lesz. Én addig nem nyugszom holnap amíg ezt meg nem oldom. Végső-telefon-kimerülésig fogom nyomni. Kívánjatok sok szerencsét! Lécci!

Szólj hozzá!

Címkék: mobil telefon gép ideg vindóz szarakodás

A bejegyzés trackback címe:

https://blogollo.blog.hu/api/trackback/id/tr55110409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása